Sälj- och marknadssystem integreras med omvärldsbevakning




Abalon och Agent25 har ingått partnerskap för att lansera Abalons CRM-lösning integrerad med nyhets- och omvärldsbevakning från Agent25. Därmed ska säljare och marknadsförare kunna få viktig och användbar kunskap i sin vardag. Användarna kan genom individuella agenter bevaka kunder, bransch och konkurrenter mm direkt i systemet.

”Säljare och marknadsförare har stor nytta av att bevaka media i sin vardag. Speciellt innan de går på kundmöten, ringer säljsamtal, skriver offerter eller startar upp en kampanj. Att i ett samtal referera till en artikel visar att man är engagerad och påläst. Något som i hög grad bidrar till en god kundrelation”, säger Robert Tinterov, vd på Agent25.

”Dagens CRM-lösningar bygger på ett ramverk och en struktur för kundvård, marknadsföring och sälj. Ingen har hittills lanserat en lösning med innehåll. Vårt erbjudande ligger helt rätt i tiden. Marknaden är mogen och CRM är hett igen. Vi räknar med att gå från 12 000 till 25 000 Mayfloweranvändare i början av nästa år”, säger Torstein Johansen, vd på Abalon.

Källa: Abalon AB