Populär mediebevakningsagent fick över 1100 nya användare senaste tre månaderna i Sverige




Svenska mediebevakaren NewsMachine meddelar idag att antalet användare av NewsMachines omvärldsbevakning har ökat med fler än 1100 personer under de senast tre månaderna. Kundrekryteringen har tagit fart efter tidningen Resumés test av verktyg för omvärldsbevakning samt lanseringen av gratis sökagenter i slutet av förra året. NewsMachine fick av Resumé omdömet ”starkaste nyhetsagenten”.
NewsMachines mission är att leverera “varje mans” omvärldsbevakning. Målet är att varje styrelseledamot, chef, säljchef, marknadsförare, beslutsfattare eller projektledare ska ha tillgång till NewsMachines verktyg för att kunna vara bättre informerad och ta snabba beslut.

”Omvärldsbevakning av vad som skrivs på Internet blir allt viktigare för varje dag som går, säger Peter Braroe, grundare och vd på NewsMachine. Idag publiceras nästan alla nyheter på Internet, förutom att de skrivs i den tryckta tidningen. Vi har utvecklat tjänster som är enkla att utnyttja för att möta denna trend”, lägger Peter Braroe till.

Förutom allmänna tjänster för omvärldsbevakning satsar NewsMachine också på att skräddarsy lösningar som passar enskilda organisationer. För mer information kontakta NewsMachine.

Källa: NewsMachine